Літинська районна рада
Літинський район, Вінницька область

Звіт голови Літинської районної ради

Переглядів: 178

      Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено щорічний звіт голови районної ради про свою діяльність та діяльність ради в цілому. Районна рада, як колегіальний орган, представляє спільні інтереси територіальних громад сіл та селища Літинського району. Тому все, що зроблено за звітний період, є результатом  колективної  праці кожного депутата,  постійних комісій, президії районної ради, сесійної діяльності, роботи виконавчого апарату районної ради, співпраці з районною державною адміністрацією, селищною та сільськими радами, керівниками підприємств,  установ та громадськості району.

2015 – 2016 роки  були  випробуванням для обраної народом влади на її спроможність бути чесною, відкритою перед громадою, перед героями Небесної сотні, перед бійцями, які воюють на Сході.

Буду  відвертим  та висловлю думку,  мабуть,  більшості  з нас щодо сподівань  на суттєве покращення  соціально-економічної та  суспільно-політичної  ситуації в державі, а головне --- завершення неоголошеної російсько-української війни,    сподівань на те, що після Революції Гідності  2016 рік нам принесе  мир та спокій,  порозуміння та об’єднання всіх гілок влади заради добробуту Українців. Я розумію, що певні  позитивні зрушення є, що приймаються необхідні закони,  що світова спільнота підтримує  нас  у  прагненні до кращого життя, ---  однак, не дивлячись на це, дуже важко живеться нашим людям.

Тому  у  своїй діяльності, перш за все, ми прагнули бути чесними, справедливими й відкритими до людей, стояти на захисті  їхніх прав і свобод, організовувати роботу районної ради таким чином, щоб депутати приймали найважливіші й найнеобхідніші рішення для забезпечення кращого рівня життя громадян району.

Як голова районної ради,  я прагнув  щоб  рада  якомога  ефективніше виконувала покладені на неї обов’язки, послідовно діяла у межах Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативно-правових актів, регламенту роботи районної ради, із врахуванням інтересів територіальних громад.

У звітному періоді рада не ухилялася від пропозиції  щодо надання можливості виступити на сесії будь-якій політичній силі чи громадській організації.  А це свідчить про готовність депутатського корпусу, без огляду на політичну приналежність та пов’язані з цим розбіжності, співпрацюючи, приймати виважені рішення щодо формування та наповнення бюджету району, впровадження енергозберігаючих технологій в закладах освіти, охорони здоров’я, культури, вирішення ключових проблем територіальних громад.

       Як і передбачено законом,  районна рада проводить свою роботу сесійно. Дотримуючись одного із основних принципів місцевого самоврядування – принципу гласності, ми  завжди запрошували на сесії керівників органів місцевого самоврядування, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  представників  громадських  організацій,  керівників підприємств, установ та організацій,   представників засобів масової інформації.

     Упродовж  звітного  періоду  проведено  10   сесій  районної   ради:    6  чергових та  4 позачергових,  на яких розглянуто  195  питань,  переважна більшість яких стосувалася бюджету, забезпечення  соціально-економічного  та  культурного  розвитку  району.  

      Зважаючи на суспільно-політичні та соціально-економічні процеси, які відбувалися в нашому районі  та  державі зокрема,   у звітному періоді на сесіях ради було підтримано  десять звернень, чотири  з яких я ініціював особисто, а саме:    

  • до Кабінету Міністрів України про передачу до спільної власності територіальних громад сіл, селища Літинського району цілісних майнових комплексів Літинського гранкар’єру та Малинівського асфальтно-бетонного заводу ДП «Вінницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»;
  • до Міністерства Юстиції, голови Державної пенітенціарної служби щодо недопущення закриття  ВК-123;
  • до Вінницької обласної ради щодо необхідності функціонування Вінницького обласного   навчально – курсового комбінату аграрної освіти, який розташований на території Літинського району та недопущення закриття даного навчального закладу;
  • до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо перевезення пільгових категорій громадян;
  • до Верховної Ради щодо  змін до Конституції України;
  • до Літинської селищної ради щодо покращенню екологічної ситуації, організації роботи сміттєзвалища та будівництва сміттєсортувальної лінії;
  • до Літинської селищної ради щодо будівництва очисних споруд на базі установки «КУБО»;
  • звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України про відставку  ЯценюкаА.П.;   
  • до Генерального прокурора України Юрія Луценка щодо об’єктивного розслідування масової загибелі зубрів на території Літинського району;     
  • до Міністерства внутрішніх справ України, Генеральної прокуратури України, Національного антикорупційного бюро України, прокуратури Вінницької області та головного управління Національної поліції у Вінницькій області щодо проведення об’єктивного розслідування загибелі зубрів на території району;                     

    Крім того, за цей період депутатами районної ради було висловлено  32   критичних зауваження з різних питань.  Усі зауваження опрацьовувалися працівниками виконавчого апарату та надсилалися до виконавців.  Отримані відповіді направлялися депутатам  у терміни,  визначені законодавством.

   У міжсесійний період  я інформував вас про результати  розгляду кожного звернення та запиту.  Тому,  якщо ви не заперечуєте,  не буду  на них зупинятись.  

       Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавчим апаратом на сайті районної ради розміщувалися всі проекти рішень за 20 робочих днів до початку сесії. А згідно внесених змін до статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», результати поіменного голосування оприлюднювалися на сайті районної ради в день проведення сесії.  

    Значно ускладнювало нашу роботу те, що інколи розробники подавали проекти рішень напередодні самої сесії чи  безпосередньо  на засідання постійної комісії.  А це в свою чергу впливало на можливість детально  їх опрацювати,  затягувало терміни розгляду  та  створювало суттєві  труднощі у вирішенні важливих питань.  

      У звітному періоді активно працювала  Президія районної ради, до складу якої входять голова районної ради,  голови постійних комісій, представники депутатських груп та фракцій.  Президія, як дорадчий орган, забезпечувала ефективність роботи депутатського корпусу, опрацьовувала  пропозиції, особливо щодо питань, які викликали зауваження та дискусії на засіданнях постійних комісій, узгоджувала остаточний порядок денний  пленарних засідань.  За цей час проведено  11 засідань.

     Важливою складовою роботи районної ради є діяльність чотирьох постійних комісій  ради, на яких вивчаються та детально опрацьовуються проекти  рішень, що виносяться на пленарні засідання.  За звітний період проведено  39  засідань постійних комісій, у тому числі  23 спільних.  Розглянуто 250 питань.   

     Найбільше питань розглянуто комісією з питань бюджету -  105 питань, освітянською комісією -  49  ,  комісією з питань регламенту -  49   та комісією з питань земельних відносин - 47.   Для порівняння зауважу, що кількість проведених засідань  та розглянутих питань майже вдвічі перевищує попередній звітній період.

   Налагоджено систематичний  контроль за станом виконання ухвалених рішень. Наразі на контролі постійних комісій районної ради перебуває 239 рішень та 42 програми.

Шановні колеги!

    З метою вироблення узгоджених пропозицій з питань діяльності місцевого самоврядування, обміну досвідом роботи, створена та діє  Координаційна рада з питань місцевого самоврядування  при голові районної ради, до якої входять селищний та сільські голови.  А для більш ефективної роботи  участь у її засіданнях брали голови постійних комісій та члени президії районної ради.   

    За звітний період проведено 5  засідань та  розглянуто 14 питань, які стосувалися  екології,  благоустрою, утримання та ремонту доріг, підготовки  підприємств, установ та організацій до роботи в осінньо-зимовий період,  виконання районного, селищного та сільських бюджетів, участі територіальних громад в інвестиційних проектах, створення громадських пасовищ, стану призначення субсидій жителям району.

З метою тісної взаємодії та обміну досвідом ми практикуємо   проведення нарад та семінарів  з посадовими особами органів місцевого самоврядування. 

За звітний період проведено 9 таких заходів з головами,  секретарями, бухгалтерами та землевпорядниками  сільських та селищної рад.

Питання, що розглядалися на нарадах  в повній мірі відображали актуальний спектр  проблем, які зустрічаються у повсякденному житті кожної громади. А це:

  • розроблення  перспективного плану поводження  з твердими  побутовими  відходами у Літинському районі;
  • Внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році;
  • Харчування дітей 1-4 класів;
  • ремонт доріг загального користування;
  • Шляхи  удосконалення  управління  комунальним  підприємством «Літинська районна аптека»;
  • Виділення коштів з районного бюджету  на забезпечення необхідним медикаментозним супроводом хворих, що отримують перитонеальний  діаліз та гемодіаліз;
  • Налагодження співпраці територіальних громад району з Вінницькою обласною асоціацією органів місцевого самоврядування;
  • та інші.

На деяких з цих питань  я загострю вашу увагу.

Нам усім відомо, що з 1 січня 2018 року буде заборонено захоронення неперероблених побутових відходів, а це означає, що відходи, які підлягають вторинній переробці, скло, полімери, папір та інші,  повинні збиратися окремо та передаватися на утилізацію.   Тому  ще в січні поточного року було проведено дві наради  з керівниками  територіальних  громад  району,   за  участі депутатів селищної ради,  директора  та  фахівців  Інституту екологічної безпеки та моніторингу  довкілля  Вінницького  Національного технічного університету,  на  яких обговорювалися питання розроблення перспективного плану поводження з твердими побутовими відходами в Літинському районі. У результаті,  окреслено чіткі напрями роботи та розроблені відповідні зміни до  рішення  «Про програму поводження з твердими побутовими  відходами у Літинському районі».  Згідно перспективного плану були визначені територіальні громади району, на території яких будуть тимчасово накопичуватися та сортуватися побутові відходи.

Розуміючи те, що найбільш гостро це питання стосується сміттєзвалища,  розташованого поблизу смт.  Літин,  районна рада  цьогоріч  двічі,   а  сьогодні будемо  втретє  звертатися  до  депутатського  корпусу  та голови Літинської селищної  ради  Бичка А.І.  з проханням надати згоду на  прийняття земельної ділянки  загальною  площею 7, 2 га.  із  комунальної  власності територіальних громад сіл, селища Літинського району до комунальної власності Літинської селищної ради.  Будучи власником вищезгаданої земельної ділянки, селищна рада  зможе  виступити  замовником  виготовлення проектно-кошторисної документації для встановлення сміттєсортувальної  лінії, а це  значно поліпшить екологічну ситуацію в смт Літин та межуючих   з районним центром населених пунктах.  Я також впевнений у тому, що ми будемо приймати участь у співфінансуванні вищевказаних робіт, використовуючи кошти як з районного, так і з сільських бюджетів.

Ще одну серйозну проблему нашого району,  яку ми спільно з очільниками громад, депутатським корпусом, райдержадміністрацією та дорожніми службами намагаємося не перший рік частково вирішити, це утримання та ремонт доріг загального користування.  Скільки б ми не обговорювали це питання,  але  всім зрозуміло, що без належного фінансування нічого не зміниться.  Тому у звітному періоді мною неодноразово проводилися наради з керівництвом райавтодору,  очільниками територіальних громад району та небайдужими підприємцями, фермерами, промисловцями щодо виділення бюджетних та залучення позабюджетних коштів на ремонт та утримання доріг у Літинському районі. Не один раз довелося зустрічатися й з обласним керівництвом. Працівниками виконавчого апарату районної ради написано чимало листів та звернень до керівників державного та обласного рівня з проханням посприяти у питанні ремонту доріг. За результатами проведеної роботи спільно із райдержадміністрацією, сільськими головами та інвесторами було визначено розміри співфінансування та відрізки доріг,  які потребували негайного ремонту.  Як наслідок, в червні поточного року, ми  внесли зміни до Комплексної  програми ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення Літинського району на 2015-2018  роки та виділили майже  600 тисяч гривень.   Задля  пришвидшення ремонту та з метою внесення змін  до Комплексної програми ремонту доріг,  нам довелося проводити  й  позачергову  восьму сесію районної ради.  Однак,   через, м’яко кажучи,  деякі непорозуміння між районними та обласними службами, розпочати ремонт не вдавалося майже  чотири місяці.  Зрештою, після стількох,  даруйте «спотикань»,  кошти були освоєні,  а  запланований ремонт проведений.

Звичайно,  ремонт доріг необхідно продовжувати  й  в  наступному році. Однак,  в подальшому, ми маємо звернути увагу на всі «промахи»,  які мали місце в поточному році.  

Не дивлячись на таке складне вирішення цієї проблеми, я щиро дякую керівникам територіальних громад,  приватним підприємцям та фермерам, які погодилися інвестувати чималі власні кошти на ремонт доріг загального користування місцевого значення. Загалом на ремонт доріг вдалося залучити понад півтора мільйони бюджетних та біля двох мільйонів позабюджетних коштів.

Шановні учасники сесії !

Наступний  напрямок роботи районної ради ---  це проведення навчань для депутатів та посадових осіб місцевого самоврядування, керівників комунальних закладів та установ районної ради.

Щоб навчання були змістовними, корисними  та цікавими, ми запрошували до їхньої   участі  лекторів та  фахівців як районного, так і  обласного рівнів. Найбільший  інтерес та  жваве  обговорення  у слухачів викликали  питання:

  • Декларування доходів посадовими особами місцевого самоврядування та депутатським корпусом;
  • Запобігання та протидія корупції в органах місцевого самоврядування;
  • Впровадження електронного документообігу та особливості електронного декларування;
  • Практичне застосування системи електронних закупівель PROZORRO.

Забігаючи наперед, проанонсую, що наступне навчання для депутатів та посадових осіб органів місцевого самоврядування ми плануємо провести в січні місяці 2017 року, на якому вчергове будемо обговорювати питання електронного декларування. З власного досвіду скажу, що під час заповнення декларації у мене й самого виникало чимало запитань щодо її оформлення.

Для підвищення кваліфікаційного рівня значна частина посадових осіб районної, сільських та селищної рад направлялася на  навчання до Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування Вінницької області   та  до Навчально-методичного центру цивільного захисту з безпеки життєдіяльності Вінницької області.

Шановні депутати!  Протягом звітного періоду практично в усіх населених пунктах району відбулися сходи громадян. Керівництво та працівники районної ради взяли участь у більшості з них. У наступному році також будуть проходити загальні збори громадян за місцем проживання, тому я прошу депутатів районної ради взяти активну участь у них.

Важливою  для районної ради є співпраця з громадськими організаціями району. У звітному періоді відбулось  4  засідання  Громадської  ради  при  Літинській районній раді, на яких розглянуто 7 питань.

Враховуючи актуальність проблеми у вдосконаленні роботи по наданню правової допомоги, у звітному періоді проведено 5 засідань районної міжвідомчої координаційно-методичної  ради  з  правової  освіти населення,  на яких розглянуто 14 питань.

На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» працівниками виконавчого апарату розроблені та діють у районній раді:

  • Положення про порядок передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад Літинського району;
  •  Методика розрахунку і порядок використання плати за оренду майна спільної власності;
  • Типовий договір оренди майна;
  • Порядок проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл та селища Літинського району.

Зазначені регуляторні акти спрямовані на забезпечення прозорості, зменшення витрат часу на укладання договорів оренди комунального майна.

Враховуючи критичні зауваження, висловлені депутатами під час мого попереднього звіту з питання організації роботи комунальних установ та підприємств, зазначу, що всі керівники комунальних закладів та установ звітували згідно затвердженого  плану роботи  районної ради на засіданнях постійних комісій та сесіях ради. Тому вважаю, що немає потреби детально зупинятись на роботі кожного з них. Крім того, керівники цих закладів сьогодні присутні на сесійному засіданні та при необхідності зможуть взяти участь в обговоренні звіту.

 До об’єктів спільної власності територіальних громад Літинського району належать 16 закладів, установ та підприємств.

У звітному періоді з метою налагодження співпраці у діяльності комунальних установ та закладів  я неодноразово проводив співбесіди та зустрічі з керівниками цих установ, де спільно визначалися шляхи вирішення проблемних питань.

Протягом звітного періоду працівниками виконавчого апарату було вивчено, підготовлено і винесено на розгляд сесій районної ради 27 проектів рішень щодо забезпечення життєдіяльності  територіальних  громад  району з комунальних питань.

На даний час 24 об’єкти комунального майна  передано в оренду. Від здачі в оренду нерухомого майна у звітному періоді надійшло коштів в сумі 240723 грн., у тому числі до районного бюджету – 82363 грн. та бюджетів установ і закладів районну –  коштів  в  сумі  158360 грн.  За  кожною  процедурою передачі в оренду комунального майна районною радою здійснюється відповідний контроль.

         У звітному періоді районною радою вживались заходи щодо збільшення прибутковості комунальних підприємств, що в кінцевому результаті дасть можливість збільшити надходження до районного бюджету.  Зокрема,   комунальне підприємство «Архітектурно-будівельний сервіс» за звітний період 2016 року збільшило доходи від виготовлення проектної документації у порівнянні з аналогічним періодом  2015 року  на  67000 гривень,  що дасть можливість за результатами року додатково перерахувати до районного бюджету частку чистого прибутку в сумі 9500 грн.

         Завдяки прийнятим рішенням районної ради, починаючи із другого півріччя поточного року, комунальним  підприємством  «Літинська районна аптека»  збільшено надходження частки чистого прибутку, який сплачується до районного бюджету у порівнянні із минулим роком на суму 19400 грн.

        Шановні присутні!

Свого часу неабиякого резонансу в Літинському районі набула подія, пов’язана  з передачею Літинської  лікарні з районної комунальної власності до обласної.  З метою повернення медичного закладу  у комунальну власність Літинського району, депутатами районної  ради,  як минулого, так і цього скликань  неодноразово піднімалося вищевказане питання на сесіях ради.  Завдяки прийнятим рішенням районної ради,  нам вдалося повернути до спільної комунальної власності сіл та селища району центральну районну лікарню, що у перспективі дасть можливість напряму вирішувати   проблемні питання в медичній галузі району.

    У період з  2015  по 2016  роки здійснено державну реєстрацію права власності та права користування земельною ділянкою площею 7,2 га та оформлено правовстановлюючі документи на об’єкт нерухомості, в якому розташоване управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.   

Крім того, працівниками виконавчого апарату районної ради постійно надається кваліфікована допомога  сільським, селищній раді,  працівникам комунальних установ і закладів з питань, які стосуються комунальної власності (відчуження, списання, оренда тощо).

В умовах складної економічної ситуації в державі, для забезпечення життєдіяльності територіальних громад, нам необхідно максимально залучати позабюджетні кошти. А одним з основних пріоритетів у роботі  районної ради залишається  участь у різноманітних конкурсах та грантових програмах.       Саме це питання було основним під час  проведення  наради, яка відбулася  в червні поточного року за участі  керівника Секретаріату Вінницької обласної асоціації органів місцевого самоврядування Вікалюка Віктора Васильовича, завідувача центру розвитку інвестиційної спроможності та залучення ресурсів Кавунця Андрія Володимировича,  депутатів районної ради, представників райдержадміністрації, голів та секретарів сільських, селищної рад,  представників громадських організацій  та керівники комунальних закладів району. 

Ми вже не перший рік співпрацюємо з Асоціацією в напрямку написання проектів розвитку територіальних громад та їх успішній реалізації. Як приклад, сільськими та селищною радами за допомоги працівників виконавчого апарату райради для участі в 13 обласному конкурсі проектів розвитку громад  цього року було підготовлено та направлено 20 проектів.  Зауважу, що це вдвічі більше ніж у 2015 році.

       За рішення конкурсної комісії Уладівська, Соснівська, Селищенська, Бруслинівська, Микулинецька, Громадська, Багриновецька  сільські ради та Літинська селищна рада  отримали більше півмільйона  коштів  із бюджету конкурсу.

Приємно зазначити, що у звітному періоді,  дякуючи депутатському корпусу та працівникам виконавчого апарату ради,  вперше  було запроваджено  районний Конкурс  проектів розвитку територіальних громад району,  участь у якому взяли Бірківська, Селищенська, Уладівська, Громадська  та Багриновецька сільські ради,  які  за рішенням конкурсної комісії отримали із районного бюджету для реалізації  проектів 65000 гривень.  У наступному році ми плануємо збільшити бюджет районного конкурсу до 300 тисяч гривень.

   Користуючись нагодую,  я щиро дякую керівникам територіальних громад району за активну роботу по залученню  інвестицій у розвиток своїх громад.

Шановні учасники засідання!

У підвищенні ефективності діяльності районної ради неабияку роль відіграє виконавчий апарат районної ради.  Протягом року працівники апарату здійснювали організаційне,  правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, постійних комісій, президії районної ради, забезпечували взаємодію з органами виконавчої влади.

Значна увага працівниками виконавчого апарату приділялася роботі із документами.  Здійснювалося  загальне  діловодство  відповідно до  вимог інструкції з діловодства. У звітному періоді до Літинської районної ради надійшло та опрацьовано 845 документів. Підготовлено та направлено в різні установи, організації, підприємства 515 документів.

Крім того,  з метою надання методичної та практичної допомоги  посадовим особам органів місцевого самоврядування виконавчим апаратом районної ради здійснювалися  виїзди  безпосередньо в сільські ради району,  під час яких вивчався стан справ щодо дотримання  посадовцями  чинного  законодавства у повсякденній діяльності.   За результатами  виїздів  було детально проаналізовано роботу  сільських рад та  підготовлено аналітичні довідки для вжиття відповідних заходів.

Серед усіх напрямів діяльності голови районної ради, визначених діючим законодавством, особливе місце відведено організації роботи з розгляду звернень громадян та забезпечення їх особистого прийому керівництвом ради.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» мною проводився прийом громадян не лише у чітко визначені дні згідно з графіком, але й при необхідності щоденно. Неодноразово я здійснював виїзні прийоми громадян в населених пунктах району.

  За звітний період до районної ради надійшло 190 письмових та усних звернень. Зауважу, що всі звернення розглядалися вчасно, а заявники у визначені законодавством терміни інформувалися про результати їх розгляду.

Декілька слів скажу про звернення громадян, які стосувалися допомоги важкохворим жителям нашого району та учасникам АТО. Шановні депутати, дякуючи вашій підтримцівдалося частково вирішити ці соціально-значимі питання та надати адресну грошову допомогу хворим, що отримують перитонеальнийдіаліз та гемодіалізурозмірі п’яти тисяч гривень на кожного,а такожвиділити кошти на зубопротезування учасникам антитерористичної операціївідповідно до їхніх звернень.

Маючи  на меті підтримати військовослужбовців, які не шкодуючи власного здоров’я  та життя  оберігають рідну землю від російського агресора, районна рада затвердила районну програму підтримки учасників АТО та членів їх сімей,  завдяки чому у 2016 році  виділено 115 тисяч гривень допомоги нашим Героям-землякам.

Користуючись нагодою,  я щиро дякую від депутатського корпусу районної ради   жителям району за матеріальну та моральну підтримку наших захисників, а на особливі слова вдячності заслуговують люди, які  за  власної ініціативи проводять збір та доставку всього необхідного на передову.

Що стосується надання депутатами районної ради допомоги соціально-незахищеним жителям територіальних  громад.  З цією метою  в  2016 році було затверджено депутатський фонд  у розмірі  165000 гривень.

За 11 місяців 2016 року депутатами районної ради використано для  надання матеріальних  допомог  жителям  районну  107675  гривень.  На перше грудня, залишок невикористаних коштів становив  57325 гривень.

         Шановні депутати, до кінця року залишилося дуже мало часу, і я більше ніж упевнений, що у кожному населеному пункті району, на жаль, є люди, які надзвичайно потребують фінансової підтримки, тому, прошу віднестись із відповідальністю  до використання депутатського фонду та  вжити термінових заходів для виплати матеріальних допомог,  а особливо це стосується депутатів,  закріплених  за   Малинівською,   Горбовецькою  та   Пеньківською   територіальними  громадами.

       Шановні учасники сесії!

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» голова районної ради в межах своїх повноважень ви­дає розпорядження. Так,  у звітному періоді,  мною  було  видано  175  розпоряджень.  Одне  із  розпоряджень стосувалося проведення першого районного конкурсу на тему:   «Розвиток територіальної громади очима дитини». На мою думку, організація такого конкурсу сприяла розширенню  бачення  дітей у розвитку свого села, селища, стимулювання  активності  та  самостійності у дітей та підлітків,  спонукання їх  до дій  у вирішенні місцевих проблем соціально-економічного та екологічного характеру.  За результатами  конкурсу  були визначені  переможці,  які   отримали  почесні грамоти та грошові премії.  У свою чергу, я щиро подякую депутатові Літинської районної ради  Твердому Віктору Михайловичу   за надану спонсорську допомогу  для  вручення  винагороди  всім  учасникам конкурсу.

Одним із пріоритетів у моїй роботі були й залишаються питання розвитку в районі  фізичної  культури  та  спорту,  популяризації  серед дітей та молоді здорового способу життя, організації різних форм їх відпочинку. З цією метою я долучаюся до проведення в районі та за його межами різноманітних спортивних заходів та змагань. І мені надзвичайно приємно, що до участі в спортивних змаганнях долучаються керівники сільських та селищної рад. Одним із останніх яскравих  прикладів є участь наших сільських голів та секретарів у Обласних сільських спортивних  іграх  Вінниччини  2016 року,   що проводилися  з   4   по 6 листопада 2016 року  в   Ворохті    Івано - Франківської області.

Наша команда,  яку  очолив  головний спеціаліст сектору у справах сім' ї, молоді  та  спорту  Літинської  райдержадміністрації   Микола  Кіпоренко, і до  складу якої  увійшли:  голова  районної  ради  Віталій Мельник,  Багринівський сільський  голова  Наталія  Назаренко,  Бірківський сільський голова Андрій Лисяний, Громадський сільський голова  Анатолій Король,  Журавненський сільський голова Анатолій Чернявський,  Івчанський  сільський  голова  Валентина Кащенко, Кулизький сільський голова Олена Мазуренко, секретар Літинської селищної ради  Микола Курочка, Микулинецький сільський голова Василь Шумський,   демонструючи  свої  вміння  в  гирьовому  спорті,  настільному тенісі, дартсі,  шашках  та  шахах, за підсумками змагань у загальнокомандному заліку виборола друге місце, отримавши чотири кубки та вісім відзнак за зайняті призові місця. 

Шановні присутні!

Як Ви знаєте, завдяки підписаним угодам про співпрацю між містами-побратимами Літином та Вольштином,  діти з Літинського району мали можливість щороку відпочивати в Польщі.  Цьогоріч  також завдяки спільним зусиллям районної ради, райдержадміністрації та селищної ради 24  дитини нашого району відвідали Європейську країну.

Шановні колеги!

З метою бути більш відкритими та доступними для громадян  району нещодавно розпочав роботу новий офіційний сайт районної ради. Сьогодні ми в процесі  наповнення  його  інформацією. Звичайно,  через сайт ми будемо інформувати  населення району про роботу ради, депутатського корпусу, розміщувати необхідні матеріали, оприлюднювати проекти  та рішення ради,  а  також результати поіменного голосування з прийнятих рішень.

Але одним із основних завдань, яке ми прагнемо реалізувати за допомогою сайту  районної  ради, -  це  налагодження  зворотного зв'язку  між місцевими  органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з жителями Літинського району  через  таку  форму спілкування,  як  електронні  петиції . На мою думку,  саме завдяки електронним  петиціям  наші громадяни  зможуть  безпосередньо  впливати  на  необхідність  розгляду  депутатським корпусом районної  ради  будь-якого  важливого питання життєдіяльності нашого району. Окрім того, жителі району будуть  також  поінформовані  про  хід та результати розгляду запропонованих питань.

Також рішення та інформації, які мають бути опубліковані у друкованих засобах масової інформації,  обов’язково  друкуються  в  районній  газеті «Літинський вісник».  Хотілося б, щоб на сторінках районної газети та на сайті з’являлося більше матеріалів, поданих депутатами районної ради.

Упродовж звітного періоду з метою обміну досвідом роботи, налагодження співпраці  з  іншими  територіальними громадами Вінницької області у сфері розвитку  місцевого  самоврядування  керівництво та працівники  районної ради брали участь більш  ніж у  сімдесяти обласних та всеукраїнських заходах. Корисний досвід, отриманий від цих зустрічей, ми поширювали в нашому районі.

Шановні учасники сесії!

У рамках стислого звіту неможливо детально розповісти про все зроблене районною радою. Знайшла своє відображення лише  найбільш важлива, на мій погляд,  частина  справ.  Я розумію, що в районі  ще  існує  чимало  невирішених проблем. Тому  запевняю, що  й  надалі буду  діяти лише в інтересах Літинщини.   Але, на жаль,  на місцевому рівні  можна  вирішити  далеко не все. Тому великі сподівання покладаємо на ефективну роботу найвищих органів державної влади.  Чекаємо від них конкретних рішень, які викорінять корупцію, полегшать життя простих українців, покращать  їх  добробут  і  зроблять Україну сильною неподільною європейською державою. 

Завершуючи  свій  звіт, зауважу,  що найбільшою  рушійною  силою і  джерелом  влади  в Україні є народ,  і українці  довели  це  всьому світові,  самовіддано  захищаючи   цілісність  держави  на  Сході  України.   Пам’ятаймо,  якою надзвичайно  великою  людською ціною ми здобули народовладдя!  Пам’ятаймо  тих,  хто віддав своє життя  за  свободу та вибір народу.   Зробімо все  від  нас  залежне, щоб ці жертви не були марними!

Дякую за увагу. Слава Україні!

     

« повернутися до списку новин